tisdag 6 januari 2009

Jag sparar........TYVÄRR.

Det är ingen tvekan om vem jag är. Jag sparar. Jag skapar löjliga känslomässiga saker till ALLT. Skulel behöva hjälp med detta. Undrar om denna Mattias kan göra det. Min sambo är lite tvärtom hon slänger. Och jag är såååååååå avundsjuk. Jag vill med kunna slänga utan problem. Men jag skulle nog vilja säga att jag är den som är mer social utav oss även om jag är den som sparar. Finns det påsykologer som är bra på dessa saker. Läser redan en bok om detta som Peter Walsh har skrivit, den är super. Det som är stort i den och som jag verkligen har tagit fasta på är att inte utöka förvaringsuttrymmena. Dom kommer till slut att ta över. Försöker att kontrollera och minska det jag har. Det går men ack så sakta. Värsta slowmotion. Men bättre än ingen förändring alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

byt grejerna gratis på swoppa.nu istället