måndag 31 maj 2010

Grattis Céline!

Jag blev så glad när jag fick dessa nyheter igår. Att Céline Dion väntar tvillingar. Sedan tidigare har hon och maken 9-åriga René-Charles. Oprah har en gång sagt att René-Charles är så varmt och ömt älskad att det bästa som kunde hända han var om han fick ett syskon att dela all denna kärlek med. Ifjol fick Céline missfall men hoppas att hon nu fyra månader in i denna graviditet att allt ska gå riktigt bra. Och att hon fortfarande öppnar upp i Vegas som planerat nästa år.

Måste erkänna att det var tungt igår att läsa hur alla mina vänner har blivit firade eller inte firade på Mors Dag igår på Facebook. Jag bryr mig inte om vilket. Men faktum att dom har barn som inte jag har eller för tillfället kan få gör mig ledsen. Fick mail om utförsäljning utav barnkläder förra veckan. Mailade ut detta till mina vänner som var gravida och som har små bebisar. Jag hade uppskattat om någon gjort detta för mig. Dom blev glada :)! Så jag försöker att vara ok och glad över att andra har barn. Fast jag egentligen inte är det rakt igenom. Men min sambo hjälper mig att hålla mig på banan.
Dom som får barn och har fått kämpa för det som t ex Céline Dion har jag lättare att glädja mig med. Det låter sjukt men så funkar det för mig.
I veckan får vi veta om vårt datum hos kyrkan är ok. Är det det så kör vi!!

288 dagar tills Céline Dion öppnar i Vegas och innan dess kommer det tvillingar, jag skulle bli lite stressad!!

Inga kommentarer: