fredag 1 april 2011

Så är det ju inte.....inte för mig iaf

Det går ju inte att beskriva hur hopplöst allt måste kännas för den här mamma. Ens dotter har blivit sjuk i ren otur. Man tog väl vaccinet för att det var rekommenderat att ta. Och ingen ville väl att det skulle bli sådana här biverkningar. Jag har själv haft AIH i några år och det känns ganska tråkigt att höra hur någon säger att livet är förstört. Hoppas verkligen att hon snart kommer på andra tankar och försöker se livet lite ljusare. Min leversjukdom har inte fått mig att se livet mindre värt eller förstört för det....

3 kommentarer:

Avataria sa...

Åh, jag har också haft det. Insjuknade akut för 11 år sen, är medicinfri och friskförklarad sen 5½...Så visst finns det hopp!

Anonym sa...

Hej. Jag är mamma till Ellinor som du har läst om i Aftonbladet. Det är ju skönt att du inte tycker att ditt liv är förstört eller annorlunda. För Ellinor är livet förstört. Hon har levt som en frisk och levnadsglad tjej i hela sitt liv. Sedan hon blev sjuk i AIH så har livet förändrats drastiskt och att äta cellgifter resten av sitt liv är inget man önskar någon. För Ellinor har sjukdomen förstört väldigt mycket i hennes liv. Vet inte hur gammal du är eller hur länge du har varit sjuk, men AIH är ingen lätt sjukdom och medför ibland andra sjukdomar. Hoppas att du får fortsätta vara så opåverkad, vilket inte min dotter är. Hlsn Ellinors mamma.

free fall backgrounds,fall backgrounds desktop,fall wallpaper,fall myspace backgrounds,wallpaper,desktop backgrounds | Wallpaper | best fall backgrounds | fall backgrounds |fallbackgrounds.org | desktop wallpaper | fall wallpaper | fall desktop backgrounds | fall backgrounds sa...

thanks good
free fall backgrounds,fall backgrounds desktop,fall wallpaper,fall myspace backgrounds,wallpaper,desktop backgrounds | Wallpaper | best fall backgrounds | fall backgrounds |fallbackgrounds.org | desktop wallpaper | fall wallpaper | fall desktop backgrounds | fall backgrounds