onsdag 15 juli 2009

Titta vad jag har hittat på min desktop!

Dessa bilder har min sambo sparat i en alldeles ny mapp på skrivbordet. Mappen heter PepaSilvia. Och är namnet på två karaktärer som dessa två spanjorskor spelar. Brunetten till höger spelar en karaktär som heter Pepa. Och rödhettan till vänster spelar Silvia. Och dessa rollfigurer återinfinns i den spanska serien Los Hombres De Paco.
Och såklart har dessa tjejer ett förhållande. Självfallet är dom strejta in real life. Men men ack så bra skådisar. För har man sett flatgrejer som Imagine me and you eller L-Word och tycker att dessa skådisar har kemi. Så tar man fel. I Los Hombres De paco som utspelar sig på en polisstation så osar det hett om Pepa och Silvia. Jag välkomnar varmt rekommendationer på andra verklighetstrogna serier eller filmer med lesbisk karaktär. Då detta dessvärre är en stor bristvara. Men tyvärr så har nog dessa skådisar gjort det svårt att slå eller att åtminstone komma upp i samma nivå.
Detta är en av mina favoritbilder. Off set. Lyckligtvis så har min sambo brunetten som favorit med jag får hållas med hon som har rött hår.

Inga kommentarer: