torsdag 21 augusti 2008

Jobba

Jag har jobbat idag. Vikkat som fröken i en klass fyra. I skolan jag hängde (= vikarierade som klasslärare i en av deras femmor) i typ hela vintern ifjol. Det gick bra. Typ alla kom fram och kramade mig jag menar personalen.......märkligt sånt händer ju inte varje dag. Men dock en bra känsla för ens eget ego. I recommend. Jag utgår från att dom tyckte jag var en vettig människa och en ok vikarie.

Nånting som är roligare och mer glamouröst är att det har kommit bilder på Ellen och Portia när dom gifte sig. Så här såg dom ut! Helt ok tycker jag :)!


Ellen Degeneres säger en del sköna grejer ibland. Faktiskt så säger hon det lite oftare än annat folk. Detta sa hon just efter bröllopet.

-What can I say? I'm the luckiest girl in the world," says DeGeneres. "She's officially off the market. No one else gets her. And now she'll cook and clean for me.


Inga kommentarer: