fredag 22 augusti 2008

Knasigt!

Helt plötsligt händer det en massa saker. I fel ordning.
Jag har väntat på att gå och se och skriva om Ella Lemhagens Patrik 1,5 sedan dom visade klipp ifrån inspelningarna i vintras.
Och nu när det är pressvisning så har jag redan bokat upp mig på ett jobb. Framförhållning SF tack.

Jobbade idag med......samma plugg men annan klass. En klass jag haft förr när dom var yngre. Allt flöt på bra. Lunchen var pannkakor. Yeps mina viktväktarpoäng flög högt när jag njöt utav fyra stycken pannkakor mums fillibabba. Tack och lov så har jag ju en drös poäng tillgodo.

Jag har fått kneg i tre veckor. Det ska bli kul något jag aldrig gjort och kommer nog aldrig mer att göra igen. Jag ska hänga i sminkbutiker och fixa nya kollektionen. Det som är lite nervöst med detta är att A jag måste spara ut naglarna och B fixa en decent make så att jag inte ser ut hursomhelst.
Hade ju vart ûberguld om lillasyster hade bott i stan nu. Men suck Olso var visst roligare eller hur det nu var.

Ricky Martin har blitt farsa! Till ett tvillingpar. Och allt detta via surrotag HURRA HURRA! Ge surrogatmammor till folket! Underbart med ett till ansikte för detta. Undrar hur lång tid det ska ta innan det funkar i Sverige? I will be first in line so to speak.

Inga kommentarer: