måndag 29 december 2008

Så har det varit jul!

Min första jul utan snö och utan mamma. Det är över nu. Min jul blev annorlunda. Jag hade min älskade vid min sida i alla fall. Men julen hade ingen glögg, pepparkaka, kalvsylta. Men dock en skinka som min älskade mys hade beställt och julmust och vörtbröd :).
Jag fick en drös med JÄTTEFINA julklappar. Vet inte riktigt vad jag har gjort för att få alla dessa. Men jag uppskattar dom massor.

Fick även en del viktuppgång, inte så roligt. Men ska bli kompis med viktväktarna nästa år.

Tycker att det har varit mycket bebisprat under julen. Istället för att känna sex stycken som är gravida känner vi nu sju. Jag är såååååååååå avundsjuk och svartsjuk och allt vad det heter. Heteropar som snackar om när vi skaffar barn osv. Det finns ingen hejd på hur många barn dom kan skaffa. För chansen är ju faktiskt stor att dom kommer att få barn. Till en kostnad av noll kronor. Känner att det är läge att joina någon grupp för ofrivilligt barnlösa eller något. Jag är livrädd att bli den roliga tanten som altlid har så bra presenter med sig.

Inga kommentarer: