måndag 16 mars 2009

Hoppas verkligen att det blir så

Att hon får fängelse. Vilken idiot! Det är ju ingen liten brud på 20 bast utan Anna Odell är faktiskt hela 35 år!!! Jag tycker att man borde ta och räkna ut vad allt detta har kostat sammhället. Polisutryckningen, sjukhusbesöket osv. Och sedan låta henne betala av detta. Är det någon som har en susning vad det kostar en natt på sjukhus? Det är ju flera tusen. Och det är ju "bara" för sovplatsen. När jag var liten och hängde på sjukhus gick det till så här. Bodde en bra bit från sjukhuset. Så fick åka dit. Var där en hel vecka. Men fick inte sova på sjukhuset förrän sista natten. Vilket var natten efter att jag hade varit på operation. Dom andra nätterna fick vi sova på hotell. Varför jo för att det var billigare! Fick sova på ett hotell i närheten som hade mysig pool nere i källaren. Mycket trevligare än ett sjukhus. Så jag skulle tycka det var en bra idé att Odell får betala av detta när hon sitter bakom lås och bom. Tänk om polisen var på väg till något lägenhetsbråk. Eller tänk på alla som sitter på akuten och får vänta i timmar på vård. Dom som faktiskt behöver vård. Nej då kommer den en sån idiot som behöver uppmärksamhet till sitt lilla skolarbete. Sånt gör mig förbannad! Respektlöst.

Inga kommentarer: