torsdag 19 mars 2009

Vila i frid

Ja så var det det förloppet över. Gick snabbt. Natasha Richardson tog sina sista andetag igår. Familjen valde att koppla från alla livsuppehållande maskiner. Jag beundrar sån styrka att bara ta ett sådant beslut. Det skulle jag aldrig kunna göra aldrig någonsin, har något att göra med min separationsångest. Att någon så levnadsglad som Natasha skulle få ett kort liv är bara tragiskt. Jag tycker att dom bilder man hittar på Natasha så utstrålar hon sådan livslust och glädje och verkar verkligen smitta av sig. Något annat man också ser på dom flesta bilder är att hon utstrålar sådan kvinnlighet (det skulle jag också vilja ha lite av). Ja det finns inte ord för denna tragiska händelse. Mina tankar går till hennes familj, till Liam hennes make. På alla bilder man hittar utav dom ser dom så otroligt kära ut. Han har en tuff tid framför sig. Vid sin sida har han deras söner.

Inga kommentarer: