onsdag 23 juli 2008

Out of the loop.

Knasigt så dåligt insatt man är eller hur ens prioriteringar ändras när man blir äldre. Jag har verkligen diggat Westlife. Sedan jag satt på jobbet på Nordea och lyssnade på detta nya band på RIXFM och det var ju typ nio år sedan. Har sett dom flera gånger och även träffat dom. Westlife ligger i toppen utav mina favvomusik, det är dom och Texas.
Bästa rösten i bandet har Shane Filan, har jag alltid tyckt. Den är som sammet. Det jag har missat är att han ska ha barn nummer två nu i höst. Jag måste verkligen vara självcentrerad. Läser inget skvaller alls. Å då missar man ju sånt här.
Länkar till en söt liten video där han har med Nicole på scenen. Shane och Nicole. Efter ännu lite läsningen så upptäckte jag att Nicole Filan firar 3 år idag, GRATTIS! Måste vara värsta partyt där borta.
Hittade även en gömd B-sida som jag har totalt missat med Westlife, Butterfly Kisses. Finns tyvärr ingen video till den men men.
Känns skönt att veta lite mer nu och extra kul att lyssnat på Butterfly Kisses och fortfarande förstå vad det var som en gång fick mig att börja digga detta pojkband.
Annat som händer mys och jag drar till Solvalla nu. Ska på mingel på Mälarpaviljongen på tisdag. Åsså ska vi förbi Gallerian och hämta våra tags för årets stundande EUROPRIDE!!

Inga kommentarer: