tisdag 22 juli 2008

Årets andra semesterbok klar.

Jepps har läst två böcker samtidigt under vår familjesemester till Fjällbacka. Fick min önskade Brunstkalender när jag fyllde år i våras utav mys................i pocketform. Började läsa den i Fjällbacka och avslutade den i morse klockan 9.38.
Vad kan man säga........ inte så bra som Mossvikens fruar vill jag komma ihåg. Nej Brunstkalendern började starkt och jag fick några skratt men sedan dalade det och jag kände mig vipps lite för ung för boken. Tråkigt med en bok som är på 414 sidor att den inte kan hålla jämn kvalite det blev urvattnat på slutet. En gammal polare till mig gick visst i samma skola som Hamberg för väldigt länge sedan.

Men Denise Rudbergs nästa bok finns ute nu och hon har inte än gjort mig besviken.

Maximus och jag skjutsade in mys till stan där hon hade ett topphemligt möte angående schlagerkvällen på EuroPride.

Inga kommentarer: