måndag 28 juli 2008

Så är vi igång.

Äntligen fick vi börja dra i lådorna och börja med själva dekorering utav våra loger på EUROPRIDE.
En rolig sak som helt plötsligt dök upp var Linda Sundblads backdrop haha. Hmmm stod inte hon med i programmet. Yepps det gjorde hon. Hon blir säkert glad när hon får tillbaka sin backdrop.
Det blev en lååång dag i parken.
Men fick ta en prajdobil och börna iväg till V&S och hämta lite inredningsdetaljer. Detta i form utav nya skalet till Absolut Vodka. Det tackar vi för.

Jag är sååååååååååå überglad att vi ÄNTLIGEN har fått strajpade bilar till Pride, fattades väl bara annat.

På kvällen var det lite fest för volontärerna dvs mig bl a i Gallerian. Bättre fester har man varit på. När vi kom strax innan tio var maten slut och så var även läsken. Hur sjukt är inte det....läsken är slut. Okej om dom inte ska släcka törsten på nykteristerna kanske dom behöver läsk till att blanda sina sommardrinkar med, sur blev jag och sånt gillar jag inte. Det hjälpte ju inte att det hade hänt en drös med grejer redan under dagen som inte bättrat på mitt humör. Men måste erkänna att det är få fester jag går på som har kunglig glans. Denna kväll bestod den kungliga glansen utav Indiens Kronprins Mavendra Singh Gohil av Rajpipla. Ett annat trevligt inslag var att dansa. Chris och jag dansade och dansade och dansade. Tommy tycker om mig sjöng Carola, hur bra är inte den låten??

Inga kommentarer: