lördag 13 september 2008

Dålig vecka

Har haft en riktigt dålig vecka. Började ett nytt tre veckors gig i måndags. Förstod att något var fishy då dom drog in utbildningsdagen och gjorde det till en telefonkonferens på en timma istället. Har haft arbetsdagar från 8.00 på morgonen till 20.30 på kvällen. Inte min grej. Detta pga dålig, ingen information eller ibland helt felaktig information. Jag har vart sur och arg. Har varit klar att lämna allt på en gång.
Men om jag har tur så blir nästa vecka bättre. Nu jobbar jag iaf inom make up-industrin. Inte för att det har varit någon önskan men tre veckor kan man ju prova på......eller......?

Min sambo har hittat en helt fantastisk sida på nätet där man kan kolla på streamad tv............WONDERFUL. Vi har ingen tv sedan i juni. Har haft oturen att ha haft sönder TVÅ stycken tv-apparater under en tiden utav två år. Men u får vi in både Norsk och Dansk tv. Såg Norges Let´s dance.............lite kul då min smabo känner en av deltagarna. Fick även chansen att se den Danska versionen som heter Vild med dans. Så nu kollar vi på tv igen.

Inga kommentarer: