torsdag 4 september 2008

En dag med barn

Var ute hos bästa kompisen sedan år 1987. Hon lever ett litet annorlunda liv än mig.
Grejer hon har som inte jag har;
* en kille som gillar att jaga
* 2 supersöta döttrar
* förlovningsring och vigselring (jag bär sedan drygt ett år tillbaka en förlovningsring)
* fast jobb på ett stort företag (jag har dock jobbat för detta företag)
* hus (i två plan)

Dagen till ära fick jag leka lite med Barbie och bygga regnbågsslott och hjälpa till att möblera om lite. Åt lunch som var väldigt smarrig med tillhörande efterrätt. Det var idag jag provade för första gången vanilj kesella. Inte riktigt min grej men det funkar. Åsså drack jag kaffe. Det är för övrigt bara här jag dricker kaffe. Det är alltid lika kul att få prata lite med någon som har känt en så länge och kommer från samma ställe och har varit med under nästan hela min barndom.

Inga kommentarer: