fredag 5 september 2008

Telefonkonferens

Hade min första telefonkonferens någonsin idag. Det funkade men kändes bara sååå tragiskt. Att dra in hela utbildning från en utbildningsdag där man träffar varandra till en telefonkonferens. Det blir väl bra, om tre veckor är giget över iaf. Då ska jag har hjälpt sminkjätten med lansering utav deras nya kollektionen. Naglarna åkte av i tisdgas hade sparat dom så fint. Men pga yttre omständigheter som jag inte kunde råda över så dom nu tyvärr korta. Så var det där med ögonskuggan. Jag kan inte lägga på ögonskugga, tror jag skiter i det. Har ju klarat mig hittils utan det så det ska väl inte vara några problem nu heller. Åsså just det blå jeans var ett no no no. Jag som just har kunnat börja använda jeans igen. Men mina planer var ända att ha svarta brallor.




Dagens höjdpunkt. Blev frågad om jag var intresserad utav ett jobb som deskredaktör. Svar ja! Samtal kommer att upptas till veckan om detta.

Inga kommentarer: