torsdag 29 april 2010

Another håmå is out!!

Så har det kommit ut en liten poppojke! Säger jag att Eddie har kommit ut. Hänger kanske inte så många med, säger jag Rebound-Eddie har kommit ut, kanske nån förstår. Men så säger man Idol-Eddie har kommit ut så är dom flesta med. Yes nu har han kommit ut i den bögiga tidningen QX! han har alltid varit ute för familj och vänner men nu är han ute med hela svenska folket. Tror han blir en bra förebild för många unga killar.
Dom få program min fästmö såg i höstas utav Idol var hennes stående kommentar han är bög. På något sätt är hennes gaydar väldigt klockren. Två år innan Mark i Westlife kom ut sa hon detsamma. Dessa är väl inte dom två klurigaste att räkna ut. Men tyvärr kommer det ju inte ut så mycket folk. Och vart är alla snygga kvinnor som ska komma ut som lesbiska? Jag väntar! Vore kul med fler förebilder! Funderar på vilka svenska kvinnor som skulle vara trevliga att se som lesbiska........

Det kommer alltid en massa olika statusrader på Facebook som folk vill att man ska klistra in på sin stastus. Jag brukar inte hänga på denna trend. Men idag möttes jag av denna! Och den tror jag att jag kommer att reposta :)!
So let me get this straight - Larry King is getting his 8th divorce,
Elizabeth Taylor is possibly getting married for the 9th time,
Britney Spears had a 55 hour marriage.
Jesse James and Tiger Woods are screwing EVERYTHING.
Yet the idea of same-sex marriage is going to destroy the institution of marriage??
Really? REALLY?? Repost to your page if you agree.

Inga kommentarer: