söndag 18 april 2010

Susan Sarandon hjärtar J-O Waldner!!

Det är väl lite överdrivet att säga att hon hjärtar han. Men han har säkerligen en liten speciell plats i hennes hjärta då hon allt som ofta pratar om J-O som sin idol. Får Susan Sarandon som hon vill så kommer det att öppnas en pingisbar i Stockholm. Vilket får mig att hoppa jämnfota. Jag är grym på pingis, det är en av mina paradsporter haha. har t om spelat i vuxen ålder. jag håller alla tummar jag kan hitta att detta går vägen och att Surandon öppnar en pingisbar i Stockholm. Är det fler än jag som välkomnar detta? Får tacka Stockholms filmfestival och Git Scheynius som bjöd in Susan Sarandon ifjol till deras festival så att Hollywoodstjärnan fick träffa vårt pingisproffs.
Här kan ni kolla hemsidan till Sarandons pingisbar i NY!!

Inga kommentarer: