måndag 26 april 2010

Präst

Äntligen känns det som att det börjar hända saker kring bröllopet. Har träffat vår präst som skall viga oss. Nu kan man ju enbart fundera på i vilken kyrka och när det skall bli. Det visade sig att vår präst också ska gifta sig när vi vill gifta oss. Vem visste att det skulle vara sådant trubbel med att boka kyrka. Har kollat lite på brudklänningar med betoning på litet. Känns som att man lurar sig själv med denna bröllopsplanering. Känns som att allt kommer att planeras den sista månaden. Undrar vad våra gäster på andra sidan Atlanten säger om det? Jag ska ju gå ner 20 kilo i vikt minst på mindre än ett halvår. Låter hälsovådligt och inte som att det kommer att ske. Inte riktigt mitt fel att jag har varit tvungen att öka min cortisondos med 50% för en månad sedan. Så otroligt dåligt tajming det var. Men om Jillian Michaels flyttar in hos oss kanske hon kan hjälpa med att få bort 15 kilo iaf. Funderar på att skaffa Jillian Michaels 30 day shred!! Undrar om det är något som jag får för min doktor. Undrar om den funkar? Bra att börja någonstans. Känns som att mina promenader och hoppa hopprep borde få lite mer konkurrens utav andra saker. Typ en Jillian Michales DVD

Inga kommentarer: