söndag 25 april 2010

Jag skulle ha tagit Orlando Bloom

Å historien och spekulationerna fortsätter om Kate Bosworth och vår söderkis Alexander Skarsgård. All får ju göra som dom vill med sina förhållande. Men att prompt försöka fortsätta att dejta någon och försöka hålla det hemligt när man är Hollywoodstjärna är väl lättare sagt än gjort. Huvudsaken paret är lyckliga. Men undrar vad det var som Bosworth inte gillade med Orlando Bloom då hon valde bort honom. Eller hur var det? Valde Bloom bort Bosworth? Uppstod tycke redan mellan Skarsgård och Bosworth 2006 då Orlando och Kate var här på söder för att fira nyår med familjen Skarsgård. Jag hade i alla fall valt Orlando Bloom framför Skarsgård. Här är en bild på Bloom och hans ex. Vilket gör att jag är 1 degree of separation från Bloom!!

4 kommentarer:

Mia sa...

Hmm...tjejen på bilden är jag helt säker på INTE är Bosworth, utan Kirsten Dunst som Orlando Bloom spelade mot i filmen "Elisabethtown".

Bloggchefen sa...

Korrekt! Och har man läst min blogg så har man även sett att jag träffat Dunst.Och det var detta som det syftades på :)!

Mia sa...

Aha, okej....sorry. My bad! :-)

Men Bloom och Dunst har väl aldrig varig ett par, vad jag vet? Eller är det jag som är trög nu...? ;-)

Bloggchefen sa...

Ingen fara :)! Jo dom ska ha dejtat hösten 2006 efter att det blev slut med Bosworth.