söndag 25 april 2010

Rykten och mera rykten

Jag är fortfarande väldigt tacksam att Madeleine befinner sig i det big apple och slipper bevittna denna uppmärksamheten. Som faktiskt denna brytning får. Förhoppningvis så lägger sig detta snart eftersom prinsessan inte är i stan och kan därmed inte heller vara orsak till paparazzi bilder här och där. Jag hoppas på att kronprinsessabröloppet kommer att ta över spaltmetrarna i pressen snart. Det ska väl vara någon möhippa? Men den kommer Madeleine med all säkerhet att vara hemma till. Men det är ju faktiskt två som har brutit. Så Jonas går säkerligen med ett brustit hjärta med. För att citera vad Expressen skrev igår om att denna brytning hade tagits utav en person och det var av prinsessan Madeleine. Det tycker jag inte är något som helst konstigt. Jonas Bergström har visat klart och tydligt att han inte vill ändra sitt leverne men vill ändå behålla prinsessan. Förstår Madeleine att hon inte vill finna sig i mera förödmjukelser på denna nivå. Ibland kommer det en tid i vissa förhållande då man måste fråga sig ger det här förhållandet mig mer glädje eller mera tråkigheter. Så får man väga sig fram. Och det är antagligen precis det som prinsessan har gjort. Jonas Bergström kommer vara i hetluften någon vecka framöver. Frågan är om vi kommer se han och herr Westling hänga tillsammans. Kommer Bergström överhuvudtaget att komma på brölloppet. Enligt etiketten ska han väl inte det. Men han är ju väldigt bra kompis med Westling sägs det. den 19:e juni får vi veta hur bra. Jag antar att deras vänskap ej håller hela vägen till Storkyrkan dock.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så lite du vet. Har själv bevittnat Madeleine festa loss i New York, och det var ingen blyg viol. Hon hånglade med två killar samma kväll. Jag var tydligen inte den enda svensk på stället, eftersom det har rapporterats om detta på annat håll. Men det är klart, sådant får ju inte komma ut i media, lika lite som att kungen har varit notoriskt otrogen under decennier. Löjligt, när alla "in-the-know" vet. Tänk om du kunde vara en fluga på väggen på Noppes....jag har varit det.

Bloggchefen sa...

Jag gör precis som pressen gör. Håller tyst om saker som inte har bekräftats från annat håll. Precis som med Tora. Detta var ju en grej som redan florerade sedan länge tillbaka. Men ingen skriver om det förrän det är "officiellt" ute. Nu ska jag inte trilla dit och säga något dumt om prinsessan men jag tror att hon kan leka/leker samma lek som Bergström. Och en blyg violen har jag aldrig sagt att hon är :)! Tror hon är den minst blygaste violen i familjen!