tisdag 28 oktober 2008

Lindsay Lohan låt hon vara i fred.


Jag tycker personligen att det är lite tröttsamt att folk ska bry sig så mycket om vissa saker. En av dom sakerna är ju Lindsay Lohan och om hur hon har det med sitt kärleksliv. Tjejen är 22 år och har inte skrikit ut att hon är tillsammans med Samantha Ronson, so blipping what är det väl hennes sak. Eller då dyker ju den intressanta frågan upp hon är en officiell person ska hon då dela med sig av allt? Min sambo har följt denna saga eller rättare sagt mardröm. Så jag har ju också fått veta hur saker ligger till men jag delar inte riktigt min prinsessas entusiasm om det hela. Sidorna mys har läst på nätet är People, PerezHilton (eller vad han heter den där skvallrande killen) men framförallt så har hon följt Lindsay Lohans och Samantha Ronsons personliga bloggar. Och läser man Lindsay Lohans blogg på myspace så blir det ju lite annorlunda och mer trovärdigt tycker jag. Varför är det så intressant om man är strejt, lesbisk, gay eller bisexuell eller whatever? Är det så att vissa människor inte överlever om dom inte får reda på hur dom ska kategorisera folk. Personligen tycker jag låt dom vara ifred.
Det var svårt att hitta ett kort när både Lindsay och Samantha tittade in i kameran. Dom flesta kort man hittar på dom är smygtagna bilder och det går fetbort i detta sammanhang.

Inga kommentarer: