tisdag 14 oktober 2008

Äntligen är det över.

Jag har jobbat varje dag och ibland tolv timmar per dag i över två månader nu. Det är fine att man ska jobba heltid. Och jag jobbar gärna tolv timmar per dygn t om tjugo timmar per dygn om det är något jag gillar och känner att det är mot rätt riktning i mitt liv. Det har dessa månader inte gjort. Usch vilket hemskt jobb det var med all make-up. Inte var det någon som hade koll men dom begärde fett mycket tillbaka från mig utan att ge någon information eller utbildning. Idioter. Sedan har jag vart två veckor i plugget med vilket har funkat ok bara lite trött och vill sova när man kom hem. Så nu på eftermiddagen har jag sovit i cirkus tre timmar. Går som i en dvala fortfarande. Behövde det där. Kollar av min telefonsvarare sedan. Läraren jag vikkat för i två veckor är sjuk. Och dom hade tagit in en annan vikarie då dom inte fått tag på mig. Den vikarien vill inte komma tillbaka...........det var visst något med att klassen inte var så lugn eller nåt. Hallå, jag var där i två veckor. Dom snackade lite så att man blev trött.......det ska jag inte sticka under stolen med.


Inga kommentarer: