fredag 17 oktober 2008

Movietajm

Var på Sergel igår och kollade inte rullen som går under namnet Stepbrothers. Hur kul var inte den? Jag vet att min mitt minne inte är vältrimmat, långt elelr det bästa men jag skulel vilja våga påstå att detta är nog den roligaste rullen jag har sett efter Heartbreak Hotel med Helena Bergström och Maria Lundqvist. Tillbaka till Sergel. Biosalongen är inte proppfylld men det är ett glatt gäng som vi ser filmen med. Alla skrattar mest hela tiden och vilken rulle gör man det annars på? Den var grym. Jag ser att den skulle passa in i vår DVD-hylla. Mys hade för övrigt det sötaste skrattet såklart. Länge sedan jag hörde henne skratta så. Annars diggar hon såna där komikfilmer som heter Austin Powers eller rullar med Jim Carry not my tajp of thing so to speak!
Andra saker som kan vara värda att nämna idag.
1) Min blivande svägerska fyller år. Tillykke!
2) Cirkus fem år sedan jag intervjuvade Sharleen Spiteri första gången. Det var ett roligt möte.

Inga kommentarer: