torsdag 13 november 2008

Boyzones nya video har gayinterest :)!

Yes så är dom verkligen tillbaka. Det håller i sig. Killarna drar ut på turné nästa år igen. Det kommer ny musik. Jag kan bara inte hjälpa det, jag gillar verkligen pojkband. En flata som gillar pojkband, yeps det är jag! Jag har alltid diggat Boyzone. Fick ju träffa pojkarna i början av deras karriär. Naturligtvis så var Stephen min favvo. Ha vem kunde tro att han skulle falla för killar då?
Deras nya video så har alla pojkarna ett eget "loveinterest" och Stephen Gately har fått en snygg grabb att lägga sina ögonen på i videon. Hurra JIPPIE vad utveckligen går framåt för oss homosar :)!

Jag får verkligen lust att gräva fram dom gamla korten på mig och Stephen haha.
I jakten på att hitta ett kort på Stephen så hittade jag detta. Detta är ju att sälja sig tycker jag litegrann. Stephen är andra från vänster. Men men hade ju vart snyggare med kläderna på!

Inga kommentarer: