måndag 10 november 2008

Catarina wannabe princess Hurtig

Så slickar hon sina sår och försöker upprätthålla någon slags stolthet i all denna pajkastning. I hennes blogg kan man om man orkar (vilket inte jag gör) läsa en mindre roman om hur det var det här med prinsen och hur singel han var. Om jag förstod Hurtig rätt så kunde ju Pernald själv ha ringt Hurtig. För Hurtig svarar i telefonen dygnet runt. Och där hade Pernald kunnat berätta hur allting låg till. Vem känner något större förtroende för en sådan som Hurtig??? Hennes blogg dräller utav bilder på henne själv. Och tyvärr framstår Hurtig som en enda stor WANNABE, sorgligt.
En däremot pålitligt kunglig källa tycker jag att Jenny Alexanderssons blogg är.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst vore det nice att vara prinsessa, fast jag är faktiskt hellre Catarina Hurtig. Tror jag har roligare...

http://www.finest.se/ladylike

Anonym sa...

Hurtig ÄR en wannabee, en tragisk wannabee.

Anonym sa...

Hurtig är så pinsam. Förstår att Ulf skäms över henne. Stackarn!