lördag 15 november 2008

Så var det julskiva strax då.


Sonja, Shirley och Sanna släpper snart sin skiva. Det känns som att väntan är lång. Nog för att Sonjas album inhandlades för tre veckor sedan. men julskivor är ju hur underbara som helst. Sedan blir det julshow nere i Båstad. Dessa tjejer har hör ju till mina favoriter. Dom är hur gulliga som helst ALLA tre. Det baserar jag på alla gånger jag har mött träffat dom. Tjejerna är lika trevliga mot alla, vilket jag tycker är viktigt. Behandla alla lika.
Dom verkade ha haft riktigt trevligt i studion med Shirleys Vilja. Ja det är väl något speciellt med bebisar det får väl t om jag tillägga. Min sambo säger att min biologiska klocka tickar. Konstigt dårå? Man är över 30 har varit tillsammans med sin soulmate i många år. Å sen så att ALLA får barn. Dagens uppdatering på graviditetsfronten. Vi känner fem stycken som är gravida just nu idag. En annan hade en nedkomst förra måndagen. Och detta år har över 15 stycken vänner och bekanta till oss fått barn.

Inga kommentarer: