måndag 17 november 2008

Vilka underbara människor.

Jag ser upp till dessa människor som bara har vigt sitt liv till att hjälpa andra människor. Vilken osjälvisk handlig. Vilket psyke dessa människor måste ha. Ärligt talat så har jag inte orkat läsa hela artikeln, jag skulle må mentalt dåligt av det. Att se att andra som har det så dåligt. Ibland känns det bra med skygglappar. Det är inte så att jag går omkring med skygglappar hela tiden. Dessvärre har jag sett många sjuka barn. Och det är inte alltid dom har klarat sig. Föräldrar till svårt sjuka barn, jag fattar inte hur dom fixar det? Eller som sagt alla barnläkare. Tänk att se alla dessa sjuka barn.
Hursomhaver kan man göra något vi som har pengar. Pilgrim har ett jättefint smycke som stöder Läkare utan gränser. Jag är säker på att man kan hitta detta smycke hos välsorterade återförsäljare utav Pilgrim här i Sverige med.

Inga kommentarer: