fredag 25 september 2009

Ankan får Skavlan att bli toffel

Skavlan duckar för att ställa dom obehagliga frågorna till Ankan , han blir en riktig toffel. Så dom plockar in Schyffert. Och Schyffert är ju inne i sin Roast på Berns jargong och har inga problem att vara elak. Men det gör ju att han även gömmer sig bakom sin stå-up-komiker-roll. För vi vet ju alla att schyffert springer ju inte omkring och är en elak kille. Alltså ska det bli spännande att se hur uppriktigt detta Skavlanprogram är. Jay Z måste ha blivit förvånad att see hur elak Schyffert var mot Ankan. Och Ankan svarar bara sitt automatiska svar, det är show annars kulle jag inte vara här. Jag tar inte åt mig osv. Alla vet vi ju att skämt bottnar ju i något. Och det verkar ju helt otroligt att Anna Anka inte skulle ta åt sig något av alla elakheter hon får. Hon verkar ju ha känslor. Hon måste har blivit emotionellt skadad för länge sedan. Jag kan se henne framför mig att hon blir riktigt ledsen över hur hon har blivit förställd. Men sedan biter ihop och fortsätter som vanligt att leva sitt liv i skuggan av Paul Anka!
Visste ni att Ankan ser upp till Angelina Jolie? Det är väl en av dom få smarta grejer Ankan har kväkt ur sig.

Inga kommentarer: