onsdag 30 september 2009

Oprah och Obama till Köpenhamn

Just det min idol miss Oprah Winfrey kommer till Köpenhamn, NÄSTA vecka. Hon ska lobba för att Chicago ska få ha OS 2016. För något år sedan var Oprah i Oslo med Tom Cruise och höll i Nobels Fredspris. Och nästa vecka ska hon mingla runt på fester och marknadsföra Chicago. Suck stånk och stön. Någon dag kommer det att lösa sig så att jag får träffa min idol. Jag hade kunnat byta in en drös med andra kända människor mot Oprah, Jerry Seinfeld t ex, killen i Good Charlott, TOTO osv. Men men det kommer. Någon som också hnger med är presidentfrun Michelle Obama. Jag hoppas att Oprah får en trevlig vistelse i Danmark och vill snart komma tillbaka hit till oss nordbor.

1 kommentar:

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Jag håller tummarna för att du får träffa Oprah! Hon verkar vara en fantastisk kvinna!! ♥