torsdag 10 september 2009

Jag var naken med Barack Obama

Det var inte så länge sedan det hände och var över väldigt snabbt. Allt hände i en av mina drömmar som jag hade igår natt. Det var inget att hänga i granen. Obama var nacken och låg under en filt på golvet iförd endast en jockstrap och en sexleksak. Jag brukar inte prata om sex och detaljer och ska inte göra det denna gång heller. Men allt var väldigt oerotiskt och jag hade kunnat tänka mig en hel del andra under den där filten framförallt kvinnor. Allt slutade med att jag flydde ut genom ett fönster. Sex med en kille är inte så tilltalande för mig......Här är en bild på presidenten som badpojke!
Obama lobbar för sin sjukvårdsreform, HEJJA HEJJA! Tycker det är tråkigt att dom som är emot den nya sjukvårdsreformen i USA egentligen är själviska och bara ser om sitt eget hus. Tycker Obama gör ett bra jobb. Och diggade verkligen två timmars dokumentären TV4 sände förra veckam om presidenten.
Jag som aldrig har sexdrömmar hoppas att det blir en stadig fortsättning och att sexobjektet blir utbytt omedelbums.

Inga kommentarer: