onsdag 16 september 2009

Vilken förebild!!

Whitney Houston har inte bara en enorm röst, även om det har fått sig en törn utav alla droger som har konsumerats. Men tjejen har kommit på rätsida i sitt liv. Nu är det bara att stötta och hejja fram henne så att hon inte ramlar av vagnen. I del två av intervjuven med Oprah så berättar Whitney hur hon flydde från sin man Bobby Brown. Jag vet att nu har Whitney fått en helt ny målgrupp i och med att hon berättar detta. Alla kvinnor som själv sitter fast i ett förhållande med en man dom inte vill vara med. Hoppas att detta kan ge dom lite kraft att komma vidare. Jag sätter ut länken till kvinnorjouren här. För cirka tio år sedan gick jag någon kurs hos dom. Hur det kom sig, vet jag inte men jag har gjort det och fått lära mig om skyddad indentitet (men det fick jag lära mig om när jag plugga juridik med) och skyddat boende. Så hejja Whitney!!! Jag väntar fortfarande på att biljetter ska släppas till Whitney Houston. Och min 6 degree of separation till Whitney är BRÄNNHET endast one degree. En person i min direkta närhet har hjlpt fröken Houston att shoppa till sin dotter Bobby Christina!!

Nu vill jag också se intervjuven med Oprah!!

1 kommentar:

Wille sa...

SV: Ja, jag tycker han är gräslig. Får sjukt dåliga vibbar av honom. Om man har fått en talang kan man väl ändå visa liiiiiite ödmjukhet? Nä, från och med nu är det Kanye-bojkott som gäller för mig!

Kram

//Wille

http://willesvarld.blogg.se